Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Espressione




Sabtu, 9 Mac 2013 | 0 comment(s)
        HMMMMMMMMMM :( pleasee jangan buat aku keseorangan :(
hari nie dia pegy audition raja lawak .. hmmm text aku pun susahh nakk reply .. yea aku tahu dia dengan membe dia kan :( kayy aku taknak kacau dia but aku takboley tipu perasaan aku nie .. yang aku sebenarnya sedih .. aku takk boleyy dia pegy mana mana dengan membe dia .,.. nanty aku cemburu aku jeles .. aku buat halpun bukan sebb aku takk sayang or dahh bosan or dahh benci kat dia .. tapi aku takk rety nak kawal perasaan maraa aku tuhh :( hmmm .. pagie tadi dia amek aku kat TC rumah akak angkat aku , aku ingat nakk stayy sana sampai dia balik .. tapii dia amekk aku ... aku tahu dia busyy :( akuk nakk cuba paham tapi takk boley :( aku sengsorang :( aku takk boley sengsorang :( even 1 jam aku tungguu dia tetap takkk boley .. dia boley tinggal kan aku sebb dia pegy keje jea .. selain dia pergy keje semua tak boleyy.. dia takk bioleyy tinggal kan aku !!!!!!!!!!!! :( hmmmmmmmmmmmm !




Older Post . Newer Post